КОНТАКТ-ЦЕНТР НСЗУ 16-77: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ
Зворотній зв’язок з людьми, для яких ми працюємо, надзвичайно важливий для Національної служби здоров’я. З початку року контакт-центр НСЗУ 16-77 отримав понад 36 тисяч дзвінків. З яких 56,3% від пацієнтів. Нагадуємо, яку інформацію можна отримати, зателефонувавши до контакт-центру.
Яку інформацію можуть отримати у контакт-центрі НСЗУ пацієнти?
- Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
- Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші?
- Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра або лікарню, яка має договір з НСЗУ на амбулаторний пакет, а отже – там працюють вузькопрофільні фахівці, можуть проводити лабораторні та інструментальні обстеження.
- Адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір з НСЗУ.
- Як працює програма “Доступні ліки” та які ліки можна отримати безоплатно?
- Які препарати включені до програми “Доступні ліки”?
- Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.
Куди звертатися в інших випадках?
Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.
Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров’я.
Контакти сімейного лікаря, з яким пацієнт має декларацію, можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.
Робота МСЕК – інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.